Sekce - Co mě štve - Téma -

« zpět na výběr


| |

BOrej

Pane Salmone. Nevím jak je to např.u elektrických vozíků, já mám jen mechanický. Hodně možná záleží i na kraji kde bydlíte a která pojiš´tovna vás registruje. Moje zkušenost je, že ani roku 2009, ani roku 2017 nikdo z VZP nepožadoval, abych vozík vracel. Výrobce vypracoval šrotovací protokol, což je doklad, že vozík již není k opravě a tím je vyřazený. Tudíž nevím co by pojiš´tovna chtěla vracet.

Škoda, že zde málokdo přidá zkušenost, kterou kdo má s touto problematikou.

18.06.2017 | 19:46:32
BOrej

Ceny náhradních dílů jsou mastné u všech distributorů a obávám se, že ještě budou stoupat. Z konkurence vypadl OttoBock, který prý už nové vozíky novým klientům nedodává a řeší jen starší typy, které ještě klienti mají, tudíž se ještě přiostří boj ostatních firem. 

 

K vracení vozíků. Zatím po mně pojišťovna nic vracet nechtěla, vozík jsem měnil letos na jaře, starý mám ponechaný v rezervě pro případ poruchy na novém. Myslím si, že vše záleží na tzv.šrotovacím protokolu, při pořizování vozíku nového, kdy vozík původní vyřadí výrobce zasláním onoho protokolu reviznímu lékaři té které pojišťovny. Je však jasné, že klient by neměl na starém již jezdit, pokud ho má oficiálně vyřazený. Jako rezervní však bývá nutností. Náhradní díl také třeba jde poštou z Německa distributorovi, k tomu dovolené atd., takže 14dnů to může trvat.

Ale i kdyby ho pojišťovna vrátit chtěla, nevrátil bych ho, neboť doplatek převyšoval cenu peněz od pojiš´tovny. Prostě bych řek..sorry jako..

 

09.06.2017 | 14:53:57
Vozejkov

Vyjádřil bych se k přílohám v diskuzi. Momentálně přiložit nejdou, ale lze např. využít Google Drive, tam přílohy uložit, nastavit jim příslušné parametry sdílení, a pak už jen v komentáři v diskuzi přidat vygenerovaný link. V případě potřeby mohu pomoci. Admin

04.06.2017 | 22:45:49
<< >>
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidávat zprávy.