Vylepšení elektrického vozíku dle Josky Fučíka
1. Když vám odejde gufero (simering většinou 12x28x7mm https://www.prumex.cz/gufero-12x28x7-fpm-vias-dichtomatik/) mezi převodovkou a motorem (většinou jsou od kvalitního ,,Šmita“: https://www.amt-schmid.com/right-angled-drives.html ), může vám natéci mazivo do motoru, a ten přestane fungovat kvůli uhlíkům zanešeným mazivem (viz foto 001). ,,Pojistka“ proti tomu je, že se vyvrtá se zespodu převodovky (těsně za simerinkem) dírka cca 5-6 mm (viz foto 002 a 003), aby případný únik nešel do motoru, ale mohl vykapat ven. //Zapomeňte pak na projíždění kaluží hlubších než 10 cm a mytí tlakovou vodou.//
2. Když se vám ,,strhne šroub imbus“, např. na šroubu imbus 6 mm držící motor, je pak jeho povolení velmi náročné. ,,Pojistka“ proti tomu je dát šroub imbus o 5 mm delší a přidat mu pod hlavičku obyčejnou šestihrannou matici. Při stržení imbusu ho jednoduše povolíte stranovým klíčem, nebo dlouhým nástrčným oříškem 10 mm (viz foto 004). //Takže ca půlhodinou práce na prevenci si můžete ušetřit náklady na vadný motor za ca 16 000,- Kč. :-) :-)//
Z Nové Paky, kláštera
https://www.youtube.com/channel/UCaou-L_6rtysXEwYahI-1xA/videos
https://www.youtube.com/user/zbbcz/videos
zdraví kvadruplegik, stavař a bagrista
https://www.youtube.com/user/PIDACUFA/videos
Joska Fučík, 603 828 353