
Recepční s AJ pro mezinárodní společnost
Pro našeho klienta, globálního lídra v oblasti lékařských inovací zaměřených na pacienty, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Recepční s AJ (vhodné pro vozíčkáře).
Náplň práce:
- Zajištění chodu recepce (uvítání návštěv, objednání kurýrní služby)
- Vyřizování telefonických hovorů, předávání vzkazů
- Přebírání a následná distribuce došlé pošty
- Zpracování interních objednávek na kancelářské potřeby, občerstvení
- Komunikace s úklidovou společností, vyřizování dodatečných požadavků
- Komunikace s údržbářem budovy (řešení drobných závad a požadavků)
- Koordinace firemních akcí, zajištění občerstvení, komunikace s účastníky akce
- Celková administrativní podpora, vydávání stravenek
- Příprava a kontrola kancelářského vybavení pro nové zaměstnance
- Další úkoly dle zadání managementu společnosti
Požadovaný profil:
- Minimálně SŠ
- Aktivní znalost MS Office
- Plynulá znalost českého jazyka
- Komunikativní znalost AJ
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Spolehlivost a stanovení si priorit
- Schopnost týmové spolupráce
- Proaktivní přístup k řešení problémů
Nabízíme:
- Pracovní dobu na 40 hod/týden
- Stravenky, Flexi Passy
- 5 týdnů dovolené, 3 sickdays
- Práci v přátelském a mezinárodním prostředí
- Místo výkonu práce na Praze 8 přímo na zastávce metra B - Křižíkova
- Pracovní smlouvu na jeden rok s možností prodloužení spolupráce
- Nástup: ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis v AJ na e-mail martina.sollova@gitisit.cz a my Vás budeme kontaktovat.
Diskuse

redaktorka, VOZEJKOV
| 7.3.2022 16:59
Prosíme o kontakt, kam CV zasílat a upřesnění, zda je místo vhodné pro vozíčkáře. Děkujeme.
Přidej komentář