Přidej
aktualitu
foto k článku
5.2.2012 | Celá ČR | CZEPA

Obchodník bez bariér

Udělení ocenění proběhlo na základě výzkumu realizovaného agenturou INCOMA GfK ve spolupráci s Kontem Bariéry. Ten zjišťoval, které prodejny osobám se zdravotním handicapem nejvíc usnadňují návštěvu a nákup a kde naopak tito lidé narážejí na překážky.

Letošní novinkou při udělování prestižních cen TOP RETAILER bylo vyhlášení speciální ceny Obchodník bez bariér. Udělení ocenění proběhlo na základě výzkumu realizovaného agenturou INCOMA GfK ve spolupráci s Kontem Bariéry. Ten zjišťoval, které prodejny osobám se zdravotním handicapem nejvíc usnadňují návštěvu a nákup a kde naopak tito lidé narážejí na překážky. Z celkového srovnání nejlépe vyšly prodejny Tesco hypermarket.


„Jsme velice rádi, že byla tato kategorie zařazena a mohli jsme tak poukázat na problémy nakupování handicapovaných. Zkoumali jsme podmínky parkování u prodejen, absenci speciálních nákupních vozíků, to, jestli kvalitnější zboží bývá ve vyšších regálech, které jsou pro vozíčkáře hůře dostupné, mnohdy velice úzké uličky mezi regály, dostupnost platebních terminálů, jejich umístění, výšku čtečky karet i ovládacího panelu a mnoho dalších věcí,“ přibližuje způsob hodnocení Božena Jirků, ředitelka Konta BARIÉRY.

Další ocenění:
•    Cenu TOP RETAILER za nejvíce zákazníků na českém trhu si stejně jako loni odnesl Kaufland.
•    Cenu za řetězec nejlépe hodnocený zákazníky si mezi potravinářskými řetězci obhájily hypermarkety Globus, mezi nepotravinářskými prodejnami u zákazníků zvítězila IKEA.
•    Další ocenění TOP RETAILER směřovalo k obchodníkovi, který zaujal svým úspěšným konceptem či počinem. Vítězem hlasování v manažerském expertním panelu „Retail Vision“ se stal koncept Tchibo shops.

Přidej komentář
banner-handy.jpg
cpv_banner-3-2.jpg