Přidej
aktualitu
foto k článku
2.2.2024 | Hlavní město Praha | Monika Kupková, sociální pracovnice Odborného sociálního poradenství CZEPA

Dotazník spokojenosti za rok 2023

Výsledky ukazují vysokou míru spokojenosti klientů s Odborným sociálním poradenstvím CZEPA.

Rok se s rokem sešel, proto pracovníci odborného sociálního poradenství CZEPA, ve složení Zdeňka Faltýnková, Hana Sixtová a Monika Kupková, přistoupili k rozeslání dotazníku spokojenosti klientům, kterým v uplynulém roce poskytli své služby. Dotazník byl zaslán celkem 354 klientům a odpovědělo na něj 74 z nich. Výsledky dotazníku přinášejí radostnou zprávu, neboť téměř 99% klientů je se službou odborného sociálního poradenství spokojeno a stejné procento by tuto službu doporučilo dalším klientům.

Z odpovědí klientů vyplývá, že odborné sociální poradenství CZEPA v roce 2023 splnilo vysoká očekávání a přineslo klientům potřebnou pomoc a podporu. Téměř všichni respondenti (99 %) projevili svou spokojenost s poskytovanými službami.

Součástí odpovědí od klientů byly i krásné reference, které svědčí o profesionalitě a nadstandardní péči, kterou pracovníci poskytují. Těchto referencí si velmi ceníme a jsou pro nás velkým potěšením a zároveň i motivací pro další práci.

Výběr z komentářů naší služby:

  • "Byl jsem velmi spokojen i s rychlostí odpovědi. Nemohl jsem potřebné informace nikde dohledat, tak jsem se na Vás opět obrátil. A opět jste nezklamali. Díky Vám za to."
  • "Odbornost i přístup paní Sixtové a Faltýnkové jsou naprosto skvělé."
  • "Informace byly velmi užitečné, pomohly mi vyřešit mou situaci. Jsem velmi spokojena s přístupem pí. Kupkové, která se  mi věnovala nejen po telefonu, ale poslala mi e-mailem informace podrobně rozepsané."
  • "Vaše rada se vším byla pro mě k nezaplacení, děkuji."

Je třeba zmínit fakt, že i přes vysokou míru spokojenosti, ne vždy je možné plně uspokojit potřeby a očekávání všech klientů. Existují situace, které jsou mimo naše možnosti a odbornost a to nás velmi mrzí. Přesto však budeme i nadále pracovat na poskytování co nejkvalitnějších služeb a snažit se maximálně vyhovět potřebám klientů, kteří se na nás obrátí.

Děkujeme všem klientům, kteří si udělali čas a odpověděli na zaslaný dotazník spokojenosti a poděkovali nám za naši práci. Obdržené odpovědi jsou pro nás velmi povzbuzující a ukazují, že naše práce má smysl... V roce 2023 jsme dosáhli prakticky 100% spokojenosti klientů s našimi službami odborného sociálního poradenství a stejné procento by nás doporučilo dalším klientům. Těší nás, že naše práce přináší lidem pomoc a jsme vděčni za Vaši důvěru.

Nyní je pro nás prioritou i nadále pracovat na zvyšování kvality naší služby a stále se snažit, co nejvíce uspokojit potřeby a očekávání klientů. Chceme, aby každý, kdo se na nás obrátí, byl s naší službou spokojený, a pokud klientovi přímo nemůžeme pomoci, rádi ho nasměrujeme na jinou organizaci, službu... , která jej v řešení nastalé situace podpoří.

S námi v tom nejste sami!!!

Text: Monika Kupková

Fotozdroj: CZEPA

Přidej komentář
banner-handy.jpg
skoda_neridit_banner_vozejkov_550x160px_1.png