Přidej
aktualitu
socporadenstvi.jpg
20.12.2019 | Celá ČR | CZEPA

Výsledky dotazníku spokojenosti za rok 2019

Výsledky dotazníku spokojenosti s odborným sociálním poradenstvím CZEPA.

Před koncem roku 2019 jsme obeslali klienty, kteří využili služeb odborného sociálního poradenství, které poskytuje Česká asociace paraplegiků - CZEPA, z.s., ve složení Zdeňka Faltýnková, Hana Sixtová a Monika Kupková. Na dotazník nám odpovědělo 72 klientů, za což bychom rádi poděkovali. Zpětná vazba je pro naši další práci a rozvoj důležitá.

Velice nás potěšily výsledky a převažující kladné reference na naše poradenství. Vaší důvěry si vážíme a věříme, že i v následujícím roce Vás nezklameme.

Níže uvádíme konkrétní data:

Výběr z komentářů uživatelů služby:

  • Nejen informace byly užitečné, ale jednalo se za 1. přímo o vyřízení špatně přiznaného stupně Příspěvku na péči, (z III. st. na IV.), a za 2. zamítnutí instalace schodišťové sedačky (manžel má IV. stupeň postižení), což bylo pro mne nepochopitelné. Oba případy, pracovnice CZEPY, obhájily a vyřídily. Kdykoli potřebuji v něčem poradit, mohu se s jistotou na ně obrátit.
  • Ano, díky vysvětlení a informacím, které jsem v CZEPA dostala, jsem se dokázala zorientovat ve své situaci, v tom, na co mám nárok, zda je správné se hájit a jak svou situaci vyřešit. Byly mi vysvětleny přesně kroky a možné scénáře, jak by situace mohla dopadnout. I díky zkušenostem jiných klientů a hlavně zkušenostem a praxí pracovníků v CZEPA. 
  • Dámy byly opravdu velmi vstřícné, problematika se netýkala paraplegika, ale chlapce na vozíku. Přesto mi vyšly vstříc a uvedly mě do problematiky-pomůcky k překonávání schodů, na co máme nárok v případě našeho postižení.Ještě jednou touto cestou děkuji.

Těší nás, že i jediný "nespokojený" uživatel služby, okomentoval svůj názor slovy, ze kterých vyplývá, že nespokojenost nepramení ze samotného poradenství, ale ze situace na trhu s kompenzačními pomůckami:

  • Vhodne produkty jsme s pani Faltynkovou nasli,ale bohuzel zadny z nich v CR nebylo mozne koupit.V praxi tedy minimalni pomoc,ale to je chyba v trhu a ne v poradenstvi

 

Přidej komentář
skoda_handy_banner_550_160_2.jpg
coloplast-banner-550x160px-def_1.jpg