Jak jsme prožili veletrh REHACARE v Düsseldorfu
Během několika dnů se zde setkaly tisíce návštěvníků, odborníků, terapeutů i uživatelů, kteří hledají nová řešení pro lepší a kvalitnější život.
Letošní veletrh zahrnoval asi 800 vystavovatelů ze 40 zemí a přilákal přes 34 000 návštěvníků z 88 zemí z celého světa.
Na našem stánku, který jsme si sami navrhli i postavili, jsme představili aktuální novinky z vývoje i výrobního portfolia Libella design. Velký zájem vzbudily především naše sedací systémy a zádové opěrky, které kombinují technickou preciznost s důrazem na zdravotní přínos, komfort a design. Návštěvníci měli možnost vyzkoušet si produkty přímo na místě, sdílet s námi své zkušenosti a podělit se o cenné podněty, které nám pomohou v další fázi vývoje.
V hlavní roli se představil nový zaměřovací set - Libella Box
Jednou z hlavních premiér byl také nový zaměřovací set pro antidekubitní sedák VARIA 2.
Na základě zpětné vazby z veletrhu v loňském roce jsme vyvinuli kompaktnější zaměřovací systém - Libella box pro zaměřování našich na míru konfigurovatelných sedáků, který jsme na veletrhu prezentovali. Byli jsme tak lépe připraveni na letošní potenciální zájemce o implementaci celého našeho systému pomůcek na míru do jejich sortimentu a posbírali jsme cennou zpětnou vazbu.
Tento inovativní zaměřovací set má usnadnit rozšíření našich služeb konfigurace sedacího systému na míru mimo naši domovskou základnu.
Zahraniční zpětná vazba
Veletrh pro nás nebyl jen o prezentaci. Stejně důležité byly i rozhovory s terapeuty, potenciálními zahraničními partnery i koncovými zákazníky, kterých byly desítky, převážně z Německa a okolních států, ale i ostatních zemí EU. Díky nim jsme získali konkrétní zpětnou vazbu i nové kontakty, které mohou v budoucnu vést k rozšíření našich aktivit do dalších zemí. Potvrdilo se také, že naše vize – vyvíjet pomůcky v úzkém dialogu s reálnými potřebami uživatelů – je tou správnou cestou.
Odjížděli jsme z Düsseldorfu nejen s pocitem, že jsme ukázali špičková řešení, ale také s inspirací a motivací do dalších let. Úsměvy lidí, kteří si mohli naše výrobky osobně vyzkoušet a kteří nám řekli, že jim mohou skutečně usnadnit život, jsou pro nás tou největší odměnou.