Administrativní pracovník/ce na personální odd. - vyhrazeno pro OZP
Pobíráte -li invalidní důchod a chcete pracovat ve firmě, kde zdravotní hendikep není překážkou? Přidejte se do našeho týmu! V Kolibříku dokážeme práci přizpůsobit specifickým potřebám každého zaměstnance.
Koho hledáme?
- rádi bychom náš tým rozšířili o někoho, komu je blízký smysl pro detail a preciznost v plnění úkolů
- někoho, kdo umí systematicky plnit úkoly, umí pracovat s přesahem a dotáhne své povinnosti do konce
- týmového hráče, který i přes svůj hendikep chce být plnohodnotnou součástí týmu a nebojí se výzev
Vidíš se v tom? Tak čti dál...
Náplň práce:
- zpracovávání personální agendy a administrativy
- práce s interními systémy
- kontrola nástupních dokumentů
- komunikace s ostatními členy HR týmů a vzájemná spolupráce
- telefonická a emailová komunikace
Co Vám můžeme nabídnout:
- smysluplná práce ve skvělém kolektivu
- rozsah pracovní doby na cca 3h denně, flexibilně v čase mezi 9-15 dle tvých časových možností, do budoucna možnost navýšení úvazku
- pracovní notebook a telefon
- po zapracování a vzájemné spokojenosti možnost občasné práce z domova
- 5 dní sickdays nad rámec základní dovolené
- možnost využívání Fondu Kolibřík (příspěvky na výtvarné pomůcky pro děti, tábory atd.)
- mzda 12 000 Kč
- nástup ihned
V případě zájmu pošlete životopis ne email anebo volejte v pracovní dny od 9:00 do 15:00 na telefonní číslo 605 530 987.
Přidej komentář