Přidej
inzerci
O KROK
21.1.2025 | Hlavní město Praha | O KROK

Operátor zákaznického servisu

Operátor zákaznického servisu v oboru finančních služeb

Jaká bude jeho náplň práce?

  • Telefonický kontakt v oboru finanční služby se stávajícími zákazníky nebo se zákazníky, kteří si kontakt sami vyžádali.
  • Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky.
  • Kontaktování stávajících zákazníků s novou informací.
  • Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením.

Co od něj tentokrát očekáváme? 

  • Maturitní vysvědčení.
  • Statut OZP nebo OZZ.
  • Čistý trestní rejstřík, ne exekuce ani insolvence.
  • Zkušenost z call centra několik měsíců až rok.
  • Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti.
  • Základní znalost práce na PC.
  • Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilý mluvčí.
  • Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou, tuto zkoušku lze doplnit po nástupu).
  • Chuť do práce a týmového ducha.
  • Nástup dle dohody.

Co mu nabízíme?

  • Práce kompletně na HOME OFFICE, pohovor proběhne on-line, první den je třeba přijít osobně.
  • Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 tis. Kč (s následným zvýšením na 30 tis. Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě  výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 7 tis. - 10 tis. Kč).
  • Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří budou k ruce.
  • Služební notebook s příslušenstvím.
  • Pracovní dobu 37,5 hodin týdně při plném úvazku.
  • Dvousměnný provoz (8-16 hod., 12-20 hod).
  • Úvazek: možno jednat o zkráceném, HPP.
  • 30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity.
  • Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 300 Kč měsíčně.
  • Systém Cafeterie s příspěvkem 1 250 Kč měsíčně (15 tis. Kč ročně).

Součástí spolupráce je podpora O KROKu v průběhu celého procesu náboru a zapracovnání se.

Více informací rádi zodpovíme na telefonu 739 095 038 nebo e-mailu katerina.vargova@okrok.eu

Přidej komentář
banner-handy.jpg
cpv_banner-3-2.jpg