Musíte vrátit vozík zdravotní pojišťovně?
CZEPA se situací zabývá. Pokud se stejná situace týká Vás, ozvěte se s bližšími informacemi (o jakou zdravotní pojišťovnu jde, které pomůcky se problém týká apod.)
Kontaktní email: czepa@czepa.cz
Diskuse
Když jsem cca před deseti lety žádala o nový vozík, tak mě revizní komise VZP uháněla, že jsem nevrátila ten starý... Nakonec jsme se domluvili, že v podstatě uhání někoho jiného stejného jména. Ale zatrnulo mi, protože jsem v té době žádný vozík neměla :-)
Dobře, že v případě paní Jílkové šlo jen o omyl. V těchto dnech ale kolegyně řeší reálné případy, kdy chce zdravotní pojišťovna vrátit jeden z vozíků (mechanický či elektrický), které klientům prostřednictvím vlastních revizních lékařů sama odsouhlasila a zapůjčila. Proto vyzýváme všechny, kterých se tato situace aktuálně týká (nebo i zpětně v rámci letošního roku týkala), aby se do kanceláře CZEPA ozvali - tel.: 775 980 952.
Hana Sixtová
A nejedná se spíše o přestup k jiné pojišťovně?
Nejedná se o přestup k jiné zdravotní pojišťovně. Navrácení jedné z pomůcek si u více klientů vyžádala "jejich" zdravotní pojišťovna.
H. Sixtová
Dobrý den,
můžete mi prosím napsat jaká je současná praxe? Maminka měla mech. vozík od VZP od r.2003, letos zemřela a poj. chce vozík po 15 letech vrátit. V peč. zařízení, kde maminka pobývala, ho ale nedohledali (??!!). Můžete mi poradit jak postupovat? Děkuji..