PROvozejky představují SmartDrive
Revoluční asistent pohybu vozíčkáře.
Jednoduché intuitivní ovládání, stejné jako při normální jízdě na vozíku.
Pomocník při jízdě do kopců, travnatých ploch a jiných povrchů.
Snadné upevnění k vozíku.
Další informace o SmartDrive Vám rád poskytnu.
Samozřejmostí je možnost testovacích jízd.
PROvozejky
Jří Kuchta
tel: 777 263 203
Diskuse
| 26.3.2013 7:52
Pro para jistě pěkná věc (i když se zdravýma rukama trochu zbytečná). Quadru by měl asi s ovládáním měnší problém.
A jen takový postřeh, kam dát kolečko proti převrácení?
A jen takový postřeh, kam dát kolečko proti převrácení?
PROvozejky
| 26.3.2013 16:28
Je to jak pro para. tak kvadru. Sám to zvládám bez nejmenších problémů (jsem kvadru).
Padací kolečka jdou normálně přidělat.
Další informace poskytnu.
Jiří Kuchta
tel: 777 263 203
Padací kolečka jdou normálně přidělat.
Další informace poskytnu.
Jiří Kuchta
tel: 777 263 203
| 27.3.2013 9:38
Jirko, nemyslím si, že bys byl šikovnější než já. Pečlivě jsem vše prostudoval. Ze sedu na vozíku to přiděláš těžko, viz web http://max-mobility.com/products/smartdrive/ sekce Easy instalation. Pokud budu přidělávat SmartDrive např při přesedání z auta, tak problém bude váha (jak motoru 5Kg, tak i akumulátorů 3.6Kg), dále absence např oka pro přidržení motoru ochrnutou rukou, pouze držák typu tyčka je pro nás quadru nanic. Ale budiž, to vše by se dalo nějak upravit.
Problém však vidím v těch kolečkách proti převrácení která jsou u takovýchto elektropohonů naprosto nutná a bez kterých není vůbec možné, se jen obručí dotknout. Nemyslím problém s otáčením Smart Drive do stran, ale s odklápěním koleček, moje kolečka se odklápějí tahem dolů a otočením dovnitř vozíku, přesně tam, kde bude SmartDrive vadit. Znamenalo by to, vždy SmartDrive odpojit a sundat, nebo pořídit ne odklápěcí, ale sundavací kolečka (což není vždy možné). Např. u E-motion jsou speciální kolečka součástí balení.
Tvojí snahu něco prodat chápu a je mi jasné, že vlastně nic nebude problém, i kdyby byl, to už jsem mnohokrát zažil třeba u Medicco. Vzhledem k ceně je však potřeba popsat všechny možné problémy které mohou vzniknout, ne jenom chválit. Pokud bych na tom neviděl nic problematického, byl bych první, kdo by to do nebe vychvaloval.
Problém však vidím v těch kolečkách proti převrácení která jsou u takovýchto elektropohonů naprosto nutná a bez kterých není vůbec možné, se jen obručí dotknout. Nemyslím problém s otáčením Smart Drive do stran, ale s odklápěním koleček, moje kolečka se odklápějí tahem dolů a otočením dovnitř vozíku, přesně tam, kde bude SmartDrive vadit. Znamenalo by to, vždy SmartDrive odpojit a sundat, nebo pořídit ne odklápěcí, ale sundavací kolečka (což není vždy možné). Např. u E-motion jsou speciální kolečka součástí balení.
Tvojí snahu něco prodat chápu a je mi jasné, že vlastně nic nebude problém, i kdyby byl, to už jsem mnohokrát zažil třeba u Medicco. Vzhledem k ceně je však potřeba popsat všechny možné problémy které mohou vzniknout, ne jenom chválit. Pokud bych na tom neviděl nic problematického, byl bych první, kdo by to do nebe vychvaloval.
PROvozejky
| 27.3.2013 16:08
Píšu jen své zkušenosti.
Tvoje poznatky a studování jsou čistě teoretické a dosti mylné.
Já SmartDrive používám v prakticky každý den, tak vím o čem píšu.
Kolečka proti převrácení nepoužívám (nejsou potřeba ! ) a vyjíždím i prudké kopce bez problémů.
Pokud budeš chtít, dej vědět kdy a kde, rád ti vše předvedu.
Možná že budu šikovnější než ty.
Tvoje poznatky a studování jsou čistě teoretické a dosti mylné.
Já SmartDrive používám v prakticky každý den, tak vím o čem píšu.
Kolečka proti převrácení nepoužívám (nejsou potřeba ! ) a vyjíždím i prudké kopce bez problémů.
Pokud budeš chtít, dej vědět kdy a kde, rád ti vše předvedu.
Možná že budu šikovnější než ty.
| 28.3.2013 9:19
Omyl, kolečka proti převrácení jsou u as. elektropohonů potřeba vždy. Psal jsi "Padací kolečka jdou normálně přidělat", to ano, ale již nejdou používat (odklápět). Je to přesně tak, jak jsem si myslel. Kolečka neslouží jen proti převrácení v kopci ale třeba i u silných křečí. Nevíš, o čem mluvíš. Neznám nikoho, kdo by používal as. elektropohon déle než já a hlavně prakticky nepřetržitě.
Netřeba se vztekat, milý Kuchto. A šikovnější? Dobře si pamatuji, jak jsi po mě chtěl kontakt na as. kola E-motion, který jsem ti okamžitě dal a Ty jsi nebyl vůbec schopen se k nim dopracovat. Mám mnohem větší zkušenosti s těmito pohony a rozhodně nehodlám riskovat zranění s něčím, o čemž nejsem přesvědčený, že je bezpečné. To vše mám dávno za sebou.
Samotný web výrobce není dostatečně podrobný a chybí tam mnoho důležitých informací (jaké jsou např. akumulátory NiMH nebo Li-ion nebo LiFePO4, jaká nabíječka, jak dlouhé nabíjení, jaký dojezd, jaká životnost, jaké uchycení na jiné vozíky (třeba skládačky), kolik stojí nové akumulátory a jaká je jejich životnost, kolik nové obutí, atd. atd.), to vše má být za cenu zhruba 100.000,- Kč uvedeno aniž by po tom musel člověk pátrat a někde se dotazovat. Nenapsal jsi jedinou negativní věc, je vyloučené aby žádná nebyla, to je nesolidní. Já jsem to o E-motion v článcích ve Vozíčkáři napsal, no, ale nejsem prodejce.
Netřeba se vztekat, milý Kuchto. A šikovnější? Dobře si pamatuji, jak jsi po mě chtěl kontakt na as. kola E-motion, který jsem ti okamžitě dal a Ty jsi nebyl vůbec schopen se k nim dopracovat. Mám mnohem větší zkušenosti s těmito pohony a rozhodně nehodlám riskovat zranění s něčím, o čemž nejsem přesvědčený, že je bezpečné. To vše mám dávno za sebou.
Samotný web výrobce není dostatečně podrobný a chybí tam mnoho důležitých informací (jaké jsou např. akumulátory NiMH nebo Li-ion nebo LiFePO4, jaká nabíječka, jak dlouhé nabíjení, jaký dojezd, jaká životnost, jaké uchycení na jiné vozíky (třeba skládačky), kolik stojí nové akumulátory a jaká je jejich životnost, kolik nové obutí, atd. atd.), to vše má být za cenu zhruba 100.000,- Kč uvedeno aniž by po tom musel člověk pátrat a někde se dotazovat. Nenapsal jsi jedinou negativní věc, je vyloučené aby žádná nebyla, to je nesolidní. Já jsem to o E-motion v článcích ve Vozíčkáři napsal, no, ale nejsem prodejce.
PROvozejky
| 28.3.2013 18:21
Nehodlám se tady dohadovat.
Nic není dokonalé, ani SmartDrive. Určitě má svá negativa a není pro všechny.
Proto rád každému osobně SmartDrive předvedu a půjčím na vyzkoušení, také poskytnu veškeré informace
Píšeš o věci kterou jsi ani nevyděl !
Podle tvých komentářů k dalším článkům, jsi asi ,,odborník“ na všechno.
Ještě k padacím kolečkům, opravdu NEJSOU potřeba, jezdím bez nich absolutně bez problémů. Třeba se to taky někdy naučíš, rád ti poradím Salmone.
Nic není dokonalé, ani SmartDrive. Určitě má svá negativa a není pro všechny.
Proto rád každému osobně SmartDrive předvedu a půjčím na vyzkoušení, také poskytnu veškeré informace
Píšeš o věci kterou jsi ani nevyděl !
Podle tvých komentářů k dalším článkům, jsi asi ,,odborník“ na všechno.
Ještě k padacím kolečkům, opravdu NEJSOU potřeba, jezdím bez nich absolutně bez problémů. Třeba se to taky někdy naučíš, rád ti poradím Salmone.
Zbyněk Skákal
| 28.3.2013 22:38
Vážený pane Salmone,
neznám já Vás a neznáte ani vy mne, tudíž jste mi naprosto lhostejný. Nemám proto logicky důvod být proti Vám zaujatý a ani se nechci a nebudu pouštět do diskuse s Vámi. Ani nejsem pisálek a je to poprvé a také naposledy, kdy do nějaké diskuze vůbec vstupuji, nicméně Váš názor mě k tomu trochu nutí. Já sám jsem chodící a zdravý přiměřeně svému věku a nemám tedy osobní zkušenosti s životem na vozíku. Chovám ale velkou úctu a obdiv k lidem, kteří, bohužel, to štěstí neměli a na invalidní vozík jsou do konce života odkázáni. Nicméně nepropadli totální skepsi, nevzdali boj a snaží se, kromě jiného, hledat i prostředky k usnadnění života na vozíku, a to nejen pro sebe. Je snadné kritizovat. Přece každý soudný člověk chápe, že ne všechno musí splňovat požadavky všech.
Tak i SmartDrive samozřejmě může používat každý teprve po zvážení svých fyzických a mentálních schopností. Ne každý, byť zdravý člověk, se dokáže naučit například bruslit, lyžovat, jezdit na kole, na motorce nebo autem. To jistě víte i Vy a není nutné to dál rozebírat. Pokud jste si jist, že bez padacích koleček na vozíku jezdit nemůžete, pak to jistě nedokážete ani s připojeným SmartDrive. Nezbývá tedy než pořídit si padací kolečka vhodná k použití s motorovým pohonem. Ale neznamená to, v žádném případě, že SmartDrive je tak hrozný a v podstatě nepoužitelný, jak se ho, naštěstí marně, pokoušíte prezentovat.. Dovedně a účelově se zaměřujete jen na negativa, která jsou ovšem negativy jen z Vašeho pohledu. Evidentně jste se jen málo soustředil na to, abyste našel také něco pozitivního. Možná by stálo za to nejprve se s předmětem kritiky osobně seznámit. Nesetkal jsem se a ani jsem nikdy od nikoho neslyšel například to, že by při koupi auta nabízel prodejce nebo výrobce zákazníkovi k nahlédnutí ceny náhradních dílů. A to jsou auta většinou dražší než 100 000,- Kč. Co se týká technických parametrů, souhlasím s Vámi, že by je měl kupující znát ještě před uzavřením kupní smlouvy a každý prodejce, dokonce i pan Kuchta, je každému, Vás nevyjímaje, jistě rád poskytne. Mimochodem, projevil jste již o ně u prodejce, kromě více či méně fundované kritiky, korektní zájem? Navíc, se základními znalostmi práce s internetem, je velmi jednoduché tyto informace, i bez pana Kuchty, vyhledat. Zdá se mi, že to není žádný problém, dokonce ani pro mne a to patřím k té starší generaci, bude mi třiašedesát. Na závěr bych Vás rád ujistil, že SmartDrive znám velmi dobře z osobní zkušenosti a že jeho pozitiva a přínos pro téměř všechny, kteří jsou odkázáni na život na vozíku, mnohonásobně převyšují nesporné, byť v porovnání s klady zanedbatelné, nedostatky. Vám upřímně přeji, abyste našel v životě více radosti a optimismu a nenacházel jen chyby, vady a nedostatky.
neznám já Vás a neznáte ani vy mne, tudíž jste mi naprosto lhostejný. Nemám proto logicky důvod být proti Vám zaujatý a ani se nechci a nebudu pouštět do diskuse s Vámi. Ani nejsem pisálek a je to poprvé a také naposledy, kdy do nějaké diskuze vůbec vstupuji, nicméně Váš názor mě k tomu trochu nutí. Já sám jsem chodící a zdravý přiměřeně svému věku a nemám tedy osobní zkušenosti s životem na vozíku. Chovám ale velkou úctu a obdiv k lidem, kteří, bohužel, to štěstí neměli a na invalidní vozík jsou do konce života odkázáni. Nicméně nepropadli totální skepsi, nevzdali boj a snaží se, kromě jiného, hledat i prostředky k usnadnění života na vozíku, a to nejen pro sebe. Je snadné kritizovat. Přece každý soudný člověk chápe, že ne všechno musí splňovat požadavky všech.
Tak i SmartDrive samozřejmě může používat každý teprve po zvážení svých fyzických a mentálních schopností. Ne každý, byť zdravý člověk, se dokáže naučit například bruslit, lyžovat, jezdit na kole, na motorce nebo autem. To jistě víte i Vy a není nutné to dál rozebírat. Pokud jste si jist, že bez padacích koleček na vozíku jezdit nemůžete, pak to jistě nedokážete ani s připojeným SmartDrive. Nezbývá tedy než pořídit si padací kolečka vhodná k použití s motorovým pohonem. Ale neznamená to, v žádném případě, že SmartDrive je tak hrozný a v podstatě nepoužitelný, jak se ho, naštěstí marně, pokoušíte prezentovat.. Dovedně a účelově se zaměřujete jen na negativa, která jsou ovšem negativy jen z Vašeho pohledu. Evidentně jste se jen málo soustředil na to, abyste našel také něco pozitivního. Možná by stálo za to nejprve se s předmětem kritiky osobně seznámit. Nesetkal jsem se a ani jsem nikdy od nikoho neslyšel například to, že by při koupi auta nabízel prodejce nebo výrobce zákazníkovi k nahlédnutí ceny náhradních dílů. A to jsou auta většinou dražší než 100 000,- Kč. Co se týká technických parametrů, souhlasím s Vámi, že by je měl kupující znát ještě před uzavřením kupní smlouvy a každý prodejce, dokonce i pan Kuchta, je každému, Vás nevyjímaje, jistě rád poskytne. Mimochodem, projevil jste již o ně u prodejce, kromě více či méně fundované kritiky, korektní zájem? Navíc, se základními znalostmi práce s internetem, je velmi jednoduché tyto informace, i bez pana Kuchty, vyhledat. Zdá se mi, že to není žádný problém, dokonce ani pro mne a to patřím k té starší generaci, bude mi třiašedesát. Na závěr bych Vás rád ujistil, že SmartDrive znám velmi dobře z osobní zkušenosti a že jeho pozitiva a přínos pro téměř všechny, kteří jsou odkázáni na život na vozíku, mnohonásobně převyšují nesporné, byť v porovnání s klady zanedbatelné, nedostatky. Vám upřímně přeji, abyste našel v životě více radosti a optimismu a nenacházel jen chyby, vady a nedostatky.
Skip
| 29.3.2013 11:34
Asi nikdy nepochopím lidi, kteří dopředu cokoliv kritizují, aniž by se osobně s objektem kritik seznámili.
Já sám jsem kvadrouš jak poleno, jezdím na vozíku sice sám, ale po 20 letech už to není, co to bývalo. Spíš se jen tak ploužím. Nevím, jestli pro mě bude SmartDrive vhodný, ale rozhodně ho chci vyzkoušet a teprve potom se rozhodnu, jestli ho koupím. A pokud by pro mě vhodný nebyl, pak jen proto, že jsem na tom fyzicky, tak jak jsem. Z logiky věci vyplívá, že jakákoliv pomůcka není univerzálně vhodná pro každého. To, že něco nevyhovuje mě, neznamená, že někomu jinému to také nebude vyhovovat a tudíž to šmahem odsoudím. To bych byl totální kretén.
Moje postižení je takové, že se sám nikam nepřesunu, tudíž neřeším, jestli si sám SmartDrive na vozík aplikuji nebo ne. S tím mi holt někdo bude muset pomoct. Důležité pro mě je, jak mi pomůže při jízdě. Padací kolečka jsem nikdy nepoužíval a to jsem hodně vysoký (194 cm). Vždycky jsem si dokázal nechat nastavit vozík tak, abych záda nehodil, a to ani když mám silné spasmy do zad, které mě vyšponují přes opěrku dozadu. Nájezdy a kopce, které si nemohu dovolit, aniž bych hodil záda, dokážu odhadnout a myslím, že to s trochou inteligence odhadne každý vozíčkář s minimem praxe.
Pokud byste, pane Salmone, jakýkoliv produkt/pomůcku kupoval tak říkajíc naslepo, pouze z popisu na internetu, ve firemních letácích nebo podle videa, pak bych chápal vaše obavy a váhání. Sám bych do něčeho takového nešel, protože dát za něco velké peníze a zjistit, že mi to nevyhovuje, není dobré. Jenže tady se vám i nám ostatním nabízí možnost SmartDrive nejdříve vyzkoušet. Kdykoliv si můžete s panem Kuchtou sjednat schůzku na vyzkoušení. Dokonce vím, že je i ochoten se SmartDrivem za klienty dojet na vlastní náklady, aby si ho mohli vyzkoušet. Tak proč této možnosti nevyužijete a místo toho hned kritizujete něco, o čem vůbec nic nevíte? A kdyby vám opravdu z jakéhokoliv důvodu SmartDrive nevyhovoval, pak byste měl mluvit jen za sebe. Všichni přeci víme, že co kvadrouš/parouš to originál. Když vám něco nevyhovuje, neznamená to, že spoustě dalších lidí to také nebude vyhovovat. Je docela možné, že mi SmartDrive nebude vyhovovat, ale nesednu k počítači a nezačnu hned kritizovat nebo psát kritické články kamkoliv. Když by se mě někdo zeptal, co si myslím o SmartDrivu, řekl bych mu, buď že mi vyhovuje nebo nevyhovuje, ale ať ho každopádně vyzkouší. Moc dobře totiž vím, jak jsme my vozíčkáři ve svých potřebách rozdílní a hlavně nemám patent na rozum.
Takže vyzkoušejte, uvidíte a pak se teprve vyjádřete, ale pouze sám za sebe a s tím, aby si to každý sám vyzkoušel a udělal si vlastní názor a podle toho se rozhodl. Dokážete to, nebo umíte jen negativně kritizovat a odrazovat? Bohužel mám pocit, že patříte k těm lidem, kteří si myslí, že o všem všechno vědí a sami sebe pasují do role jakýchsi rádců a poradců ostatním. Naštěstí má většina vozíčkářů vlastní hlavu a na lidi, jako jste vy, nedá.
Marek Sedlák
Já sám jsem kvadrouš jak poleno, jezdím na vozíku sice sám, ale po 20 letech už to není, co to bývalo. Spíš se jen tak ploužím. Nevím, jestli pro mě bude SmartDrive vhodný, ale rozhodně ho chci vyzkoušet a teprve potom se rozhodnu, jestli ho koupím. A pokud by pro mě vhodný nebyl, pak jen proto, že jsem na tom fyzicky, tak jak jsem. Z logiky věci vyplívá, že jakákoliv pomůcka není univerzálně vhodná pro každého. To, že něco nevyhovuje mě, neznamená, že někomu jinému to také nebude vyhovovat a tudíž to šmahem odsoudím. To bych byl totální kretén.
Moje postižení je takové, že se sám nikam nepřesunu, tudíž neřeším, jestli si sám SmartDrive na vozík aplikuji nebo ne. S tím mi holt někdo bude muset pomoct. Důležité pro mě je, jak mi pomůže při jízdě. Padací kolečka jsem nikdy nepoužíval a to jsem hodně vysoký (194 cm). Vždycky jsem si dokázal nechat nastavit vozík tak, abych záda nehodil, a to ani když mám silné spasmy do zad, které mě vyšponují přes opěrku dozadu. Nájezdy a kopce, které si nemohu dovolit, aniž bych hodil záda, dokážu odhadnout a myslím, že to s trochou inteligence odhadne každý vozíčkář s minimem praxe.
Pokud byste, pane Salmone, jakýkoliv produkt/pomůcku kupoval tak říkajíc naslepo, pouze z popisu na internetu, ve firemních letácích nebo podle videa, pak bych chápal vaše obavy a váhání. Sám bych do něčeho takového nešel, protože dát za něco velké peníze a zjistit, že mi to nevyhovuje, není dobré. Jenže tady se vám i nám ostatním nabízí možnost SmartDrive nejdříve vyzkoušet. Kdykoliv si můžete s panem Kuchtou sjednat schůzku na vyzkoušení. Dokonce vím, že je i ochoten se SmartDrivem za klienty dojet na vlastní náklady, aby si ho mohli vyzkoušet. Tak proč této možnosti nevyužijete a místo toho hned kritizujete něco, o čem vůbec nic nevíte? A kdyby vám opravdu z jakéhokoliv důvodu SmartDrive nevyhovoval, pak byste měl mluvit jen za sebe. Všichni přeci víme, že co kvadrouš/parouš to originál. Když vám něco nevyhovuje, neznamená to, že spoustě dalších lidí to také nebude vyhovovat. Je docela možné, že mi SmartDrive nebude vyhovovat, ale nesednu k počítači a nezačnu hned kritizovat nebo psát kritické články kamkoliv. Když by se mě někdo zeptal, co si myslím o SmartDrivu, řekl bych mu, buď že mi vyhovuje nebo nevyhovuje, ale ať ho každopádně vyzkouší. Moc dobře totiž vím, jak jsme my vozíčkáři ve svých potřebách rozdílní a hlavně nemám patent na rozum.
Takže vyzkoušejte, uvidíte a pak se teprve vyjádřete, ale pouze sám za sebe a s tím, aby si to každý sám vyzkoušel a udělal si vlastní názor a podle toho se rozhodl. Dokážete to, nebo umíte jen negativně kritizovat a odrazovat? Bohužel mám pocit, že patříte k těm lidem, kteří si myslí, že o všem všechno vědí a sami sebe pasují do role jakýchsi rádců a poradců ostatním. Naštěstí má většina vozíčkářů vlastní hlavu a na lidi, jako jste vy, nedá.
Marek Sedlák
David Lukeš
| 30.3.2013 0:17
Přístroj jsem teď viděl v Německu a myslím, že sám o sobě funguje jako překlopné kolečko, takže další přídavná by neměla být potřebná. Fyzicky zdatnější kvadruplegik zvládne podle mě i instalaci bez pomoci. Lidé co si zkoušeli (paraplegici a nepostižení) ho ovládali tak plynule, že to vypadalo opravdu lehce.
Bohužel zase ta cena - 100 tis. Kč, tedy za jedno kolo, elektromotor a baterii my přijde opravdu dost, stejně jako 10 tis. Kč za FreeWheel
Bohužel zase ta cena - 100 tis. Kč, tedy za jedno kolo, elektromotor a baterii my přijde opravdu dost, stejně jako 10 tis. Kč za FreeWheel
Ing. Pavol Bahyl
| 16.4.2013 19:17
Uvědomte si vážení, jak málo geniálních věcí pro nás je. A když už se něco takového objeví, měli bychom spíš jásat. I kdyby to mělo smysl jen pro několik z nás. Mně se to líbí - je to lehké, relativně univerzální a vypadá to technicky dobře.
Přidej komentář